W trakcie kilkuletniej obecności na rynku P.R.E.S.C.O. wypracowało i udoskonaliło „sztukę” windykacji należności zarówno w ramach masowych wierzytelności konsumenckich B2C jak i wynikających z obrotu gospodarczego B2B a zdobyte doświadczenie pozwala na dostosowanie się do potrzeb każdego klienta.
Windykacja wymaga czasu, znakomitego wyczucia, sprawnych narzędzi, determinacji i cierpliwości, posiadając wszystkie te cech jesteśmy skutecznym narzędziem w rękach naszych Klientów.
W ramach usługi P.R.E.S.C.O.: ustala aktualne dane tele-adresowe dłużnika poprzez Dział Informacji (możliwość ustalenia do kilku tysięcy danych dziennie),
utrzymuje stały telefoniczny kontakt z dłużnikiem w zakresie negocjacji, motywacji i kontroli spłaty zadłużenia (możliwość przeprowadzenia do 20 000 efektywnych kontaktów dziennie),
generuje i przesyła odpowiednio przygotowaną korespondencję zawierającą dokładne informacje o zadłużeniu, sposobie i możliwości jego spłaty oraz kolejnych podejmowanych etapach działań windykacyjnych wobec dłużnika (do 150 000 monitów na dobę),
kontaktuje się osobiście z dłużnikiem przez Grupy Interwencyjne które przez kontakt bezpośredni dokonują oceny zdolności finansowej dłużnika, zawierają ugody spłaty zadłużenia i pobierają spłacane należności (ponad 1000 kontaktów bezpośrednich dziennie),
prowadzi na bieżąco raportowanie oraz rozliczenia z działań (24 h on-line).
Wszystkie działania prowadzone są z wykorzystaniem wszelkich dostępnych środków i sposobów negocjacji oraz z pełną determinacją realizacji zadań powierzonych przez Klienta.
Równocześnie działania te podejmowane są zgodnie z obowiązującym prawem oraz zasadami współżycia społecznego z zachowaniem dbałości o dobre imię i interesów Klienta